Gerrit

Er was iets mis gegaan met mijn order, maar ik kreeg de klantenservice meteen aan de lijn en ze waren enorm behulpzaam en meedenkend. Ik zou Drukwerknodig aan iedereen aanraden!! (Het drukwerk zelf... Er was iets mis gegaan met mijn order, maar ik kreeg de klantenservice meteen aan de lijn en ze waren enorm behulpzaam en meedenkend. Ik zou Drukwerknodig aan iedereen aanraden!! (Het drukwerk zelf is overigens ook van hele goede kwaliteit)

De service en de kwaliteit

Marlous

Goede service belde terug om iets te veranderen

Advies en service

privé

Ik ben erg tevreden over alle service. Ik had genoeg tijd om mijn documenten op te sturen. Ik had dit nodig omdat ik het bedrijf niet kende.

Ik waardeerde de vriendelijke en individuele service het meest.

J van Elzakker, Eljo design

Goede ervaring.

Duidelijke instructies en geleverd volgens afspraak

Dr W.B. Gunning

Met de beloofde drie werkdagen zat de bestelling in de brievenbus, precies zoals op internet aangegeven

Drukwerknodig houdt woord en levert keurig af

jcr

Betreft: Zeer Teleurstellende Klantenservice

Geachte heer/mevrouw,

Betreft: Zeer Teleurstellende Klantenservice

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben nu al meer dan 7 uur kwijt om mijn bestelling bij jullie rond te krijgen. Dit is ronduit onacceptabel. Het lijkt erop dat jullie ervan uitgaan dat iedereen op jullie tempo leeft en dat iedereen dezelfde onzorgvuldige houding heeft als jullie medewerkers. Laat me je eraan herinneren dat er nog steeds mensen zijn die waarde hechten aan zorgvuldigheid en aandacht voor detail. Misschien is het tijd dat jullie hier ook eens rekening mee houden.

De eerste regel van klantvriendelijkheid is om te luisteren naar de klant en het probleem serieus te nemen. Ga er niet automatisch van uit dat de klant net zo "slim en snel" is als jij denkt te zijn. Toon begrip voor de situatie en stop met het afschuiven van verantwoordelijkheid door smoesjes te verzinnen en klanten met een kluitje in het riet te sturen.

Ik kan hier nog wel even doorgaan, maar het is duidelijk dat een cursus klantvriendelijkheid hard nodig is voor de student of medewerker die de telefoon opneemt. Dit soort amateurisme is onacceptabel, en ik verwacht dat er passende maatregelen worden genomen om herhaling te voorkomen.

Ik zie graag een serieuze reactie tegemoet.

Met onvriendelijke groeten.

de aflevering wordt wel goed gedaan, als er niets wordt vergeten

HVr

Dik tevreden!

Mooie kwaliteit drukwerk.
Goed telefonisch bereikbaar, vriendelijke dienstverlening en hulp bij opmaak!

Dr. Jospeha Kempl - Muurpathologie

Het product was uitstekent.

Het product was uitstekent.

Het bedrijf is gericht op een groot aantal productie waardoor er doorlopend de deadline voor indienen verandert, indien men het drukwerk op een bepaald datum wil hebben. B.v. werd er voor 12:00u s'middags gecommuniceerd dat als ik mijn bestelling met spoed wil hebben tot op een bepaald datum, ik erbij moet betalen. Toen ik daarmee akkoord ging en alles een half uur later had opgestuurd (na 12:00u), werd het toch maar de dag na de afspraak datum met spoedbetaling. Dat is in mijn beleving als klant niet echt integer en ik heb meer betaald, hoewel het niet op de in de levering afgesproken dag meer geleverd kon worden.

Communicatie, expertise drukwerk, vriendelijkheid medewerkers aan de info-telefoon en balie

Jacqueline Tak-Kriek van Harmonic Touch

Geweldig! Met een hoofdletter G